REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO Rebelion
POSTANOWIENIA WSTĘPNE
§ 1.
Sklep internetowy https://sklep-rebelion.pl (dalej występujący jako Sklep) prowadzony jest
przez "Rebelion" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą pod adresem Szklana 9B, 84-217 Głazica, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Wejherowie, pod nr KRS 0000879622, NIP 5882465151, nr REGON 387979159, kapitał zakładowy 5000,00 zł. ( dalej zwanym Rebelion bądź
zamiennie Sprzedający)
DEFINICJE
§ 2.
1) Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną
Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), a
Sprzedający pełni pozycję usługodawcy w rozumieniu wskazanego aktu prawnego.
Niniejszy Regulamin skierowany jest wyłącznie do przedsiębiorców i nie ma zastosowania
do konsumentów w rozumieniu art. 221 Ustawy kodeks cywilny (cyt. za konsumenta uważa
się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową).
2) Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca
osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we
własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
3) Klient – Przedsiębiorca, który na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie
dokonuje zamówienia w Sklepie.
4) Sprzedający – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu
Internetowego na zasadach określonych w przedmiotowym Regulaminie.
5) Przedmiot transakcji - Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu.
6) Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa
Sprzedaży.
7) Konto - konto klienta w Sklepie, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta
oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
8) Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
9) Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający
złożenie zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz
określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
10) Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez
Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych
Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
11) Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks
Cywilny, zawarta pomiędzy Sprzedającym a Klientem, z wykorzystaniem serwisu
internetowego Sklepu.
12) Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach
zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez
jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub
większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy
włącznie.
13) Sklep Internetowy – serwis internetowy dostępny pod
adresem https://sklep-rebelion.pl za pośrednictwem którego Klient może złożyć
Zamówienie.
14) Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość
Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
15) System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń
informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a
także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą
właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
§ 3.
Przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż towarów znajdujących się w aktualnej
ofercie asortymentowej Rebelion wyłącznie Przedsiębiorcom prowadzącym działalność
gospodarczą, którzy w dowolnej formie zdeklarowali chęć dokonywania zakupów poprzez
Sklep.
Towar eksponowany w Sklepie (obejmuje towar z podaną ceną) nie stanowi oferty w
rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w
rozumieniu przepisu art. 71 Ustawy kodeks cywilny. Złożenie zamówienia przez Klienta
oznacza ofertę klienta, która wymaga akceptacji/potwierdzenia Sklepu. Klient nadto
zamiast oferty może złożyć zapytanie ofertowe
w odniesieniu do konkretnego produktu znajdującego się w ofercie Sklepu.
§ 4.
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego
Regulaminu.
§ 5.
Podane przy produktach ceny nie obejmują kosztów przesyłki, które doliczane są
osobno.
WARUNKI DOKONYWANIA ZAKUPÓW
§ 6.
Sklep służy do dokonywania zakupów (zawierania umów sprzedaży pomiędzy Rebelion i
Klientem) za pośrednictwem systemu teleinformatycznego. Przy czym wymagania
techniczne są następujące: w celu dokonania zakupu niezbędne jest posiadanie
komputera z dostępem do sieci Internet, przeglądarki internetowej (w najnowszej wersji
wydanej przez producenta oprogramowania), aktywnego adresu e-mail i miejsca w
skrzynce odbiorczej umożliwiającego wymianę korespondencji ze sklepem. Strony sklepu
dostosowane są do przeglądania przy rozdzielczości ekranu minimum 1600 x 1024 pikseli.
§ 7.
Do zakupów w Sklepie upoważnione są wyłącznie osoby prowadzące działalność
gospodarczą, które wyraziły chęć zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem Sklepu
i którym Rebelion przydzielił dedykowane konto w Sklepie (nadane Klientowi formularza
rejestracji a obejmujące: nazwy użytkownika, loginu i hasła). Oferta Sklepu obowiązuje
wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, dotyczy dostaw do siedziby Klienta
wynikającej z danych posiadanych przez Rebelion a udostępnionych dobrowolnie przez
Klienta. W wykonaniu umowy stosuje się prawo polskie. Klient ponosi wszelką
odpowiedzialność za przekazanie danych go identyfikujących w Sklepie osobom trzecim,
w szczególności za złożenie przez takie osoby zamówień.
§ 8.
Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie
formularza zamówienia i przesłanie go do Sklepu. Warunkiem koniecznym do realizacji
zamówienia jest aktualność danych Klienta oraz opłacenie zamówienia.
§ 9.
Przyjęcie przez Sklep każdego złożonego zamówienia potwierdzane jest drogą e-mailową
oraz poprzez informację wyświetlaną w systemie Sklepu. Przyjęcie zamówienia jest
równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży. Rebelion oraz Sklep nie odpowiadają za
usterki w przesyłaniu e-mailowych potwierdzeń, spowodowane czynnikami niezależnymi
od nich (np. awariami serwerów pocztowych, łącz internetowych, klęskami żywiołowymi).
§ 10.
Wysyłając zamówienie ze strony www Sklepu Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią
niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się do jego bezwarunkowego przestrzegania. W
przypadku niedotrzymania postanowień Regulaminu Sklep jest uprawniony do anulowania
złożonego zamówienia bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji.
§ 11.
Sklep przyjmuje zamówienia przez całą dobę we wszystkie dni roku. Zamówienia złożone
do koszyka w niedziele i święta otrzymują bieg następnego dnia roboczego. Klient może
zamówić towar znajdujący się w Sklepie o specyfikacji tam podanej. Jakiekolwiek
odstępstwa są niedopuszczalne. W szczególności Klientowi w uwagach do zamówienia
nie wolno wpisywać merytorycznych zmian do przedmiotu zamówienia. Wprowadzenie
takich zmian uważa się za bezskuteczne, co oznacza, iż Klient dokonał zamówienia
towaru o specyfikacji opisanej w Sklepie (jego ofercie).
§ 12.
Sklep zastrzega sobie prawo odrzucenia błędnie lub nie pełnie wypełnionych formularzy
zamówienia. Zamawiający może wprowadzić ewentualne korekty do zamówienia tylko do
momentu potwierdzenia jego realizacji i tylko w takim zakresie, w jakim dopuszcza to
system. Zamówienia potwierdzonego nie można anulować bez zgody Rebelion.
§ 13.
Wszystkie ceny podawane w Sklepie są wyrażone w złotych polskich (PLN). Ceny podane są w wartościach netto (bez podatku VAT) oraz brutto (z podatkiem VAT). Transakcje zawierane są w
złotych polskich. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen. W takich przypadkach Sklep
zobowiązuje się do poinformowania niezwłocznie Klienta o zaistniałej sytuacji. W razie
braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane, a
umowa uznana jest za nie zawartą. Sklep w wyjątkowych przypadkach ma prawo dokonać
zmiany ceny w przypadku zamówień będących w trakcie realizacji, które zostały już
potwierdzone (zaakceptowane) poprzez potwierdzenie realizacji zamówienia.
§ 14.
Sklep wystawia dokument sprzedaży w postaci faktury VAT. Złożenie zamówienia z
żądaniem jest równoznaczne z upoważnieniem Rebelion do wystawienia faktury VAT na
zakupione towary bez podpisu odbiorcy. Klient niniejszym upoważnia Rebelion do
wysyłki faktury emailem, bez podpisu wystawcy, bez certyfikowanego kwalifikowanego
podpisu elektronicznego, w formacie PDF.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
§ 15.
Każdego klienta i użytkownika serwisu obowiązuje aktualna Polityka Prywatności
znajdująca się na stronie Sklepu.
§ 16.
Zmiany wprowadzone w Polityce Prywatności nie mogą doprowadzić do pogwałcenia
zasady, iż Sklep nie sprzedaje i nie udostępnia osobom trzecim danych personalnych czy
adresowych swoich Klientów/użytkowników.
§ 17.
Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności.
DANE OSOBOWE
§ 18.
Dane osobowe klienta: imię, nazwisko, firma, adres siedziby, adres wysyłki, adres e-mail
oraz telefon kontaktowy wprowadzane są do systemu sprzedaży (z
systemu Rebelion służącego do fakturowania kontrahentów) w chwili, w której Klient
zgłasza wolę dokonywania zakupów za pośrednictwem Sklepu. Klient zobowiązany jest
na bieżąco weryfikować poprawność danych i zgłaszać wszelkie nieprawidłowości w tej
mierze.
§ 19.
Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez "Rebelion" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą pod adresem Szklana 9B, 84-217 Głazica, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Wejherowie, pod nr KRS 0000879622, NIP 5882465151, nr REGON 387979159, kapitał zakładowy 5000,00 zł.
Szczegółowa informacja w zakresie przetwarzania danych osobowych znajduje się
w Polityce Prywatności o czym mowa w postanowieniach § 15 niniejszego
Regulaminu.
§ 20.
Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach
marketingowych. Brak takiej zgody nie wpływa na obowiązek realizacji zamówienia przez
Sklep.
PŁATNOŚCI
§ 21.
Termin płatności ustalany jest indywidualnie z każdym klientem. Informacja o sposobie
płatności zawarta jest w potwierdzeniu e-maili przesyłanym po złożeniu zamówienia.
Termin realizacji systemowo ustalany jest dla poszczególnych zamówień i widoczny jest
w zakładce zamówienia. Sklep akceptuje płatności dokonane przelewem na konto
bankowe sklepu podane w treści faktury VAT. W tytule płatności należy podać numer
faktury VAT. Sklep może:
- wstrzymać realizację zamówienia (zamówień); - zablokować możliwość dokonywania
zakupów przez Klienta
- w przypadku opóźnienia w regulowaniu płatności lub przekroczenia limitu kredytu
kupieckiego ustalonego przez Rebelion.
§ 22.
Sklep przewiduje płatności przelewem za pośrednictwem serwisów transakcyjnych.
W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A.
Płatność kartami płatniczymi: Visa i MasterCard (firma PayPro jest operatorem kart płatniczych)
WARUNKI DOSTAWY ZAMÓWIEŃ
§ 23.
Dostawa zostanie zrealizowana w ciągu 14 dni roboczych od momentu uznania płatności na rachunku Rebelion lub zgodnie z terminem widocznym po zalogowaniu w zakładce „Zamówienia” lub na stronie produktu. W szczególnych przypadkach termin może ulec zmianie gdy Rebelion nie ma wpływu.
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
W sklepie dostępne są metody dostawy”
- przesyłka kurierska już od 20 zł
- odbiór osobisty (po wcześniejszym uzgodnieniu)
- przesyłka gabarytowa cena w zależności od gabarytu
§ 24.
W momencie odbioru przesyłki Klient ma prawo i obowiązek sprawdzenia stanu przesyłki
w obecności pracownika firmy doręczającej przesyłkę. W razie uszkodzenia paczki,
niezgodności towaru z umową, Klient zobowiązany jest do niezwłocznego złożenia
reklamacji pracownikowi firmy dostarczającej(sporządzenia protokołu uszkodzenia przesyłki), a następnie za pośrednictwem Sklepu.
Zastrzeżenia dotyczące stanu dostarczonej przesyłki powinny zostać zgłoszone osobie
dostarczającej przesyłkę i wymagają spisania odpowiedniego protokołu reklamacyjnego.
Klient zobowiązuje się do niezwłocznego dokonywania odbioru ilościowego i jakościowego
każdej partii dostarczonych towarów, a w razie stwierdzenia braków ilościowych lub wad
jakościowych, do zgłoszenia ich i wystąpienia z reklamacją przy dostawie. Jednakże wady
jakościowe ukryte mogą zostać zgłoszone w kolejnym dniu roboczym po ich wykryciu, nie
później jednak niż w terminie siedmiu dni od chwili ich wykrycia. Zgłoszenie braku
ilościowego może nastąpić wyłącznie w dniu dostawy. Niezależnie od powyższych
obowiązków Klient zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Sklepu reklamację
(zakładka Reklamacje).
§ 25.
Umowa zawarta ze Sklepem jest umową zawieraną na odległość.
§ 26.
Klient nie może od umowy odstąpić, chyba że takie prawo wynika z bezwzględnie
obowiązujących przepisów prawa. W Ciągu 14 dni może odstąpić od umowy jeśli przedsiębiorca posiada status konsumenta.
DOSTĘPNOŚĆ TOWARÓW
§ 27.
Zawartość Sklepu prezentuje aktualną ofertę towarów, które stanowią podstawę do
złożenia oferty przez Klienta. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia
Sklep ma prawo zaproponować Klientowi inny towar o takich samych lub zbliżonych
właściwościach. W przypadku zgody klienta, zrealizowane będzie tak zmodyfikowane
zamówienie. W przypadku braku zgody, Klient otrzyma zwrot wszelkich wpłaconych kwot
na poczet danego zamówienia, zaś Sklep (Rebelion) nie ponosi żadnej odpowiedzialności
za brak realizacji zamówienia.
REKLAMACJE I GWARANCJE
§ 28.
Z zastrzeżeniem § 24 Reklamacje należy składać również za pośrednictwem zakładki
„Reklamacje”. W przypadku niemożliwości złożenia reklamacji tą drogą (np. zablokowanie
Klienta, awaria Sklepu) obowiązuje formularz reklamacyjny stanowiący załącznik nr 1 do
niniejszego regulaminu.
§ 29.
Reklamacja będzie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej
otrzymania przez Rebelion. W razie uwzględnienia reklamacji produkt zostanie
wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu
wyczerpania stanu magazynowego lub braku u dystrybutora), Sklep zaoferuje do wyboru
inny produkty, zaś w razie braku zgody na inny produkt zwróci kwotę otrzymaną od Klienta
oraz wystawi korektę faktury VAT. Klient nie ma prawa odesłać towaru bez porozumienia
ze Sklepem.
§ 30.
Zakupione i dostarczone towary są objęte dostarczaną wraz z towarem gwarancją
producenta. Rękojmia w stosunkach między przedsiębiorcami jest wyłączona.
PRAWA AUTORSKIE
§ 31.
Wszystkie fotografie, design, rysunki, ikony, opisy i inne informacje zawarte na stronach
Sklepu chronione są prawami autorskimi Sklepu lub innych osób. Wszelkie kopiowanie,
wykorzystywanie ich bez zgody Rebelion lub innego uprawnionego podmiotu jest
zabronione.
§ 32.
Zdjęcia oferowanych przez Sklep produktów, ich nazwy, loga są własnością ich
producentów i są wykorzystywane przez Sklep tylko w celach informacyjnych.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§ 33.
Sklep zastrzega sobie prawo do:
- zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia,
- wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego,
- wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego,
- przeprowadzania, zmian i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu
internetowego,
- realizacji dużych zamówień w osobnych partiach.
§ 34.
Zakazane jest dostarczanie przez usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
§ 35.
Dane przekazane w wyniku wypełnienia Formularza rejestracji są poufne i nie będą
ujawniane osobom trzecim.
§ 36.
Ilekroć w regulaminie mowa o przesyłaniu korespondencji e-mailem, oświadczenie uznaje
się za prawnie skuteczne nawet wówczas, gdy zostało złożone bez certyfikowanego
kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
§ 37.
Załączniki stanowią integralną część Regulaminu.
§ 38.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu
cywilnego oraz innych obowiązujących przepisów prawa. Regulamin podlega prawu
polskiemu. Regulamin może zostać zmieniony; aktualna treść Regulaminu dostępna jest
pod adresem https://sklep-rebelion.pl/(zakładka Regulamin). W braku akceptacji dla
zmian, Klient winien zaprzestać realizacji zamówień za pośrednictwem Sklepu, pod
rygorem uznania, iż Regulamin w nowym brzmieniu akceptuje.
Regulamin Konta
w sklepie Rebelion
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt z Usługodawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Prawo odstąpienia od umowy
§ 7 Dane osobowe
§ 8 Zmiana w Regulaminie lub Koncie
§ 9 Postanowienia końcowe
§ 1 DEFINICJE
Konto – usługa cyfrowa w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta, świadczona nieodpłatnie drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy, dzięki której Usługobiorca może skorzystać z dodatkowych funkcji w Sklepie.
Przedsiębiorca - Usługobiorca, który jest osobą fizyczną zawierającą na podstawie Regulaminu umowę o prowadzenie Konta (lub podejmującą czynności zmierzające do jej zawarcia), bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego.
Regulamin - niniejszy regulamin Konta.
Sklep – sklep internetowy Rebelion prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://sklep-rebelion.pl
Usługobiorca - każdy podmiot, który zawarł umowę o prowadzenie Konta lub podejmuje czynności zmierzające do jej zawarcia.
Usługodawca - "Rebelion" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą pod adresem Szklana 9B, 84-217 Głazica, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Wejherowie, pod nr KRS 0000879622, NIP 5882465151, nr REGON 387979159, kapitał zakładowy 5000,00 zł.
§ 2 KONTAKT Z USŁUGODAWCĄ
-
Adres pocztowy: ul. Szklana 9B, 84-217 Głazica
-
Adres e-mail: sklep@sklep-rebelion.pl
-
Telefon: xxx xxx xxx
-
Koszt połączenia telefonicznego lub transmisji danych wykonywanych przez Usługobiorcę wynika z podstawowej taryfy operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usług internetowych, z którego usług korzysta Usługobiorca. Usługodawca zwraca uwagę, że koszt połączenia międzynarodowego lub międzynarodowej transmisji danych może być wyższy niż koszt połączenia lub transmisji krajowej – w zależności od taryfy przyjętej przez operatora telekomunikacyjnego lub dostawcę usług internetowych, z usług którego korzysta Usługobiorca.
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
-
Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
-
aktywne konto e-mail,
-
urządzenie z dostępem do Internetu,
-
przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies.
-
§ 4 KONTO
-
Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Usługobiorcy.
-
Konto daje Usługobiorcy dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Usługobiorcę w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Usługobiorcy.
-
W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
-
W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieoznaczony pomiędzy Usługobiorcą a Usługodawcą umowa o prowadzenie Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
-
Usługodawca rozpoczyna świadczenie usługi prowadzenia Konta na zasadach określonych w Regulaminie niezwłocznie po zawarciu umowy o prowadzenie Konta.
-
Usługobiorca może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
-
Usunięcie Konta skutkuje rozwiązaniem umowy o prowadzenie Konta. W celu usunięcia Konta przez Usługodawcę należy wysłać swoją rezygnację z Konta na adres e-mail Usługodawcy podany w § 2 Regulaminu, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy o prowadzenie Konta.
§ 5 REKLAMACJE
I POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Usługodawca prosi o składanie reklamacji dotyczących Konta na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
-
Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
§ 6 DANE OSOBOWE
-
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę w związku z zawarciem umowy o prowadzenie Konta jest Usługodawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Sklepie polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
-
Celem przetwarzania danych Usługobiorcy jest prowadzenie Konta. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o prowadzenie Konta lub działania podejmowane na żądanie Usługobiorcy, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Usługodawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
-
Podanie danych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy o prowadzenie Konta i świadczenia usług nią objętych. Niepodanie danych oznacza, że umowa o prowadzenie Konta nie będzie mogła być zawarta, Usługodawca nie będzie mógł świadczyć usług nią objętych.
-
Dane Usługobiorcy będą przetwarzane do momentu, w którym:
-
przestanie obowiązywać umowa o prowadzenie Konta;
-
ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Usługobiorcę lub Usługodawcę, związanych z Kontem;
-
zostanie przyjęty sprzeciw Usługobiorcy wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Usługodawcy
– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku.
-
-
Usługobiorcy przysługuje prawo żądania:
-
dostępu do swoich danych osobowych,
-
ich sprostowania,
-
usunięcia,
-
ograniczenia przetwarzania,
-
przeniesienia danych do innego administratora
a także prawo: -
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Usługobiorcy – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Usługodawcę).
-
-
W celu realizacji swoich praw, Usługobiorca powinien skontaktować się z Usługodawcą.
-
W przypadku gdy Usługobiorca uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Usługobiorca może złożyć skargę do organu właściwego dla ochrony danych osobowych. W Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 7 ZMIANA W REGULAMINIE LUB KONCIE
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany Regulaminu spowodowaną:
-
zmianą funkcjonalności Konta, wymagającą modyfikacji Regulaminu lub
-
zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na realizację umowy o prowadzenie Konta przez Usługodawcę lub dostosowaniem usług do zaleceń, wytycznych, nakazów lub zakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji lub decyzji uprawnionych władz publicznych lub
-
zmianą danych kontaktowych lub identyfikacyjnych Usługodawcy.
-
-
Informacja o planowanej zmianie Regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy przypisany do Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.
-
W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
-
W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy podany w § 2 Regulaminu, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.
-
Usługodawca może dokonać zmiany Konta, która nie jest niezbędna do zachowania jego zgodności z umową o prowadzenie Konta, z przyczyny wskazanej w ust. 1 lit. b lub z powodu zmiany funkcjonalności Konta. Wprowadzenie zmiany, o której mowa w zdaniu poprzednim, nie będzie się wiązać z jakimikolwiek kosztami po stronie Usługobiorcy uprzywilejowanego. Postanowienie ust. 2-4 stosuje się odpowiednio.
-
Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 5, istotnie i negatywnie wpływa na dostęp Usługobiorcy uprzywilejowanego do Konta lub korzystanie z niego, Usługodawca wyśle na adres e-mail Usługobiorcy uprzywilejowanego, z odpowiednim wyprzedzeniem, na trwałym nośniku, informację o właściwościach i terminie dokonania tej zmiany oraz prawach przysługujących w związku z tą zmianą Usługobiorcy uprzywilejowanemu.
§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
-
Umowa o prowadzenie Konta zawierana jest w języku polskim.
-
Umowa zawierana na podstawie niniejszego Regulaminu podlega przepisom prawa polskiego, z zastrzeżeniem ust. 4.
-
W przypadku ewentualnego sporu z Usługobiorcą, związanego z umową o prowadzenie Konta, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
-
Wszelka odpowiedzialność Usługodawcy w związku z umową o prowadzenie Konta w stosunku do Usługobiorcy, w granicach prawem dopuszczonych, jest wyłączona.
Regulamin Newslettera
w sklepie Ferguson - Oficjalny Sklep | RTV & Smart Solutions
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt z Usługodawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Umowa
§ 5 Reklamacje
§ 6 Prawo odstąpienia od Umowy
§ 7 Dane osobowe
§ 8 Zmiana w Regulaminie lub Newsletterze
§ 9 Postanowienia końcowe
§ 1 DEFINICJE
Newsletter – wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie, dostarczane nieodpłatnie Usługobiorcy przez Usługodawcę w ramach Umowy, stanowiące treści cyfrowe w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta.
Przedsiębiorca - Usługobiorca, który jest osobą fizyczną zawierającą Umowę (lub podejmującą czynności zmierzające do jej zawarcia), bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy Ferguson - Oficjalny Sklep | RTV & Smart Solutions prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://sklep.ferguson.pl.
Umowa – umowa o dostarczanie Newslettera.
Usługobiorca – każdy podmiot, który zawarł Umowę lub podejmuje czynności zmierzające do jej zawarcia.
Usługodawca – ""Rebelion" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą pod adresem Szklana 9B, 84-217 Głazica, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Wejherowie, pod nr KRS 0000879622, NIP 5882465151, nr REGON 387979159, kapitał zakładowy 5000,00 zł.
§ 2 KONTAKT Z USŁUGODAWCĄ
-
Adres pocztowy: Rebelion" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Szklana 9B, 84-217 Głazica
-
Adres e-mail: sklep@sklep-rebelion.pl
-
Telefon: xxx xxx xxx
-
Koszt połączenia telefonicznego lub transmisji danych wykonywanych przez Usługobiorcę wynika z podstawowej taryfy operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usług internetowych, z którego usług korzysta Usługobiorca. Usługodawca zwraca uwagę, że koszt połączenia międzynarodowego lub międzynarodowej transmisji danych może być wyższy niż koszt połączenia lub transmisji krajowej – w zależności od taryfy przyjętej przez operatora telekomunikacyjnego lub dostawcę usług internetowych, z usług którego korzysta Usługobiorca.
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
-
Dla skorzystania z treści cyfrowych objętych Regulaminem potrzebne jest:
-
aktywne konto e-mail;
-
urządzenie z dostępem do Internetu;
-
przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies.
-
§ 4 UMOWA
-
Usługobiorca może dobrowolnie zapisać się do Newslettera.
-
W celu otrzymania Newslettera konieczne jest zawarcie Umowy.
-
Wiadomości e-mail wysyłane w ramach Umowy kierowane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zawierania Umowy.
-
Usługobiorca, w celu zawarcia Umowy, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Sklepie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Umowy. W momencie zapisu na Newsletter zostaje zawarta Umowa na czas nieoznaczony, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy – z zastrzeżeniem ust. 5.
-
W celu właściwej realizacji Umowy Usługobiorca jest obowiązany podać swój prawidłowy adres e-mail.
-
Newsletter jest dostarczany niezwłocznie po utworzeniu przez Usługodawcę wiadomości przeznaczonych dla Usługobiorców.
-
W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego.
-
Usługobiorca może wypisać się z Newslettera bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w poprzednim postanowieniu, lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy podany w § 2 Regulaminu.
-
Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem Umowy.
§ 5 REKLAMACJE
I POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Usługodawca prosi o składanie reklamacji dotyczących treści cyfrowych objętych Regulaminem na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
-
Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
§ 7 DANE OSOBOWE
-
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę w związku z Umową jest Usługodawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Sklepie polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
-
Celem przetwarzania danych Usługobiorcy jest:
-
realizacja Umowy; podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest Umowa lub działania podejmowane na żądanie Usługobiorcy, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
-
analiza efektywności wysłanych w ramach Umowy wiadomości, celem ustalenia ogólnych zasad dotyczących skutecznej wysyłki w działalności Usługodawcy; podstawą przetwarzania danych osobowych w tym celu jest prawnie uzasadniony interes Usługodawcy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-
ustalenie, dochodzenie lub obrona ewentualnych roszczeń związanych z Umową; podstawą przetwarzania danych osobowych w tym celu jest prawnie uzasadniony interes Usługodawcy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
-
-
Podanie danych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia Umowy i dostarczenia objętych nią treści cyfrowych. Niepodanie danych spowoduje, że Umowa nie będzie mogła być zawarta, a Usługodawca nie dostarczy objętych nią treści cyfrowych.
-
Dane Usługobiorcy będą przetwarzane do momentu, w którym:
-
przestanie obowiązywać Umowa;
-
ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Usługobiorcę lub Usługodawcę, związanych z Umową;
-
zostanie przyjęty sprzeciw Usługobiorcy wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Usługodawcy
– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku.
-
-
Usługobiorcy przysługuje prawo żądania:
-
dostępu do swoich danych osobowych,
-
ich sprostowania,
-
usunięcia,
-
ograniczenia przetwarzania,
-
przeniesienia danych do innego administratora
a także prawo: -
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Usługobiorcy – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Usługodawcę).
-
-
W celu realizacji swoich praw, Usługobiorca powinien skontaktować się z Usługodawcą.
-
W przypadku gdy Usługobiorca uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Usługobiorca może złożyć skargę do organu właściwego dla ochrony danych osobowych. W Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 8 ZMIANA W REGULAMINIE LUB NEWSLETTERZE
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany Regulaminu spowodowaną:
-
zmianą funkcjonalności Newslettera, wymagającą modyfikacji Regulaminu lub
-
zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na realizację Umowy przez Usługodawcę lub dostosowaniem usług do zaleceń, wytycznych, nakazów lub zakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji lub decyzji uprawnionych władz publicznych lub
-
zmianą danych kontaktowych lub identyfikacyjnych Usługodawcy.
-
-
Informacja o planowanej zmianie Regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momencie zawarcia Umowy co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.
-
W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania Umowy w przyszłości.
-
W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy podany w § 2 Regulaminu, co będzie skutkować rozwiązaniem Umowy z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.
-
Usługodawca może dokonać zmiany Newslettera, która nie jest niezbędna do zachowania jego zgodności z Umową, z przyczyny wskazanej w ust. 1 lit. b lub z powodu zmiany funkcjonalności Newslettera. Wprowadzenie zmiany, o której mowa w zdaniu poprzednim, nie będzie się wiązać z jakimikolwiek kosztami po stronie Usługobiorcy. Postanowienie ust. 2-4 stosuje się odpowiednio.
§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
-
Umowa zawierana jest w języku polskim.
-
Umowa zawierana na podstawie niniejszego Regulaminu podlega przepisom prawa polskiego, z zastrzeżeniem ust. 4.
-
W przypadku ewentualnego sporu z Usługobiorcą, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
-
Wszelka odpowiedzialność Usługodawcy w związku z Umową w stosunku do Usługobiorcy, w granicach prawem dopuszczonych, jest wyłączona.
Zał 1
Formularz reklamacji